SGB ID 500

 Załatwiaj sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu!

Usługa identyfikacji elektronicznej SGB ID umożliwia bezpieczną weryfikację tożsamości drogą elektroniczną.

Dzięki niej można:

  • utworzyć Profil Zaufany, dzięki któremu możesz korzystać z usług e-administracji przez internet,
  • podpisywać za pomocą Profilu Zaufanego dokumenty w urzędach publicznych,
  • identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych – szczegółową listę firm znajdziesz na stronie mojeID

Przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej i w dowolnym czasie SGB ID pozwala Tobie w bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami.

SGB ID to uniwersalne rozwiązanie, które pozwala na bezpieczne potwierdzanie tożsamości m.in. na tych platformach usług publicznych:

Ważne:
Przed przystąpieniem do procesu weryfikacji należy sprawdzić czy w systemie Bankowości Elektronicznej  w zakładce Ustawienial -> Moje Dane ->Adres e-mail wpisany jest prawidłowy i aktualny adres e-mail.

Krok po proku

SGB ID 800x600

Regulamin zawierający szczegóły usługi.

Oszczędzaj latem ! Załóż lokatę Wakacyjną ....

 

 

plac bezdotykowo 450

 

 Odłóżmy gotówkę, korzystajmy z płatności mobilnych!

W związku z zagrożeniem związanym z koronawirusem i możliwością przenoszenia wirusów na powierzchni banknotów i monet, zwracamy się do Państwa z prośbą o maksymalne ograniczenie użycia płatności gotówkowych. Nie ułatwiajmy życia wirusowi!

W naszym Banku mają Państwo do dyspozycji liczne formy bankowości elektronicznej – bankowość internetową, płatności mobilne z wykorzystaniem telefonów, a także karty płatnicze. Ich użycie jest bezpieczne dla wszystkich, ogranicza skalę rozprzestrzeniania się choroby.

Płaćmy kartami lub mobilnie w placówkach handlowych i usługowych, starając się używać funkcji zbliżeniowej.

Równocześnie apelujemy, by w miarę możliwości ograniczyć wizyty w placówkach Banku Spółdzielczego w Siedlcu do naprawdę niezbędnych. Do Państwa dyspozycji jest poczta elektroniczna lub telefony – jesteśmy zawsze do usług i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

 

 

 

Jesteś przedsiębiorcą? Zatrudniasz pracowników? Obawiasz się o swoją działalność ze względu na panującą epidemię koronawirusa?

Możesz wystąpić o wsparcie w ramach programu Tarczy Finansowej PFR, obsługiwanego przez nasz Bank.

UWAGA! Kwalifikacje wniosków i wypłaty dotacji obsługiwane będą wyłącznie za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.

Klienci naszego Banku mogą składać wnioski w wersji online TUTAJ od dnia 01.05.2020r.

Z rządowego wsparcia mogą skorzystać przedsiębiorcy, którzy:

  1. na dzień 31 grudnia 2019 r. lub na dzień udzielenia finansowania nie zalegają z płatnościami podatków i składek na ubezpieczenia społeczne,
  2. odnotowały spadek przychodów o co najmniej 25% w dowolnym miesiącu po 1 lutego 2020 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca lub analogicznego miesiąca ubiegłego roku w związku zakłóceniami w funkcjonowaniu gospodarki na skutek COVID-19.

Finansowaniu w ramach Programu Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju podlega bieżąca działalność, w tym bieżące koszty obsługi finansowania zewnętrznego, zakup urządzeń i innych środków trwałych niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej.

Środki finansowe w ramach Programu podzielone zostały następująco:

  • 25 miliardów złotych w ramach Tarczy Finansowej dla Mikrofirm zatrudniających do 9 osób, których roczny obrót lub suma bilansowa nie przekracza 2 mln EUR. Wysokość subwencji uzależniona jest od liczby zatrudnionych i skali spadku przychodów.
  • 50 miliardów złotych w ramach Tarczy Finansowej dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, w których zatrudnienie wynosi od 10 do 250 pracowników, a roczny obrót nie przekracza 50 mln EUR lub suma bilansowa nie przekracza 43 mln EUR. Wysokość subwencji (max 3,5 mln zł) uzależniona od wielkości przychodów w 2019 roku oraz skali spadków przychodów.

Jak się przygotować do złożenia wniosku? Czytaj tutaj: https://www.sgb.pl/tarcza-finansowa-pfr-jak-sie-przygotowac/

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie https://pfr.pl/tarcza

Masz pytania? Zadzwoń pod numer 683460525 lub napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Przewodnik dla mikro, małych i średnich firm po tarczy finansowej PFR

 

Leasing to wciąż jedna z najpopularniejszych i najbardziej korzystnych form finansowania inwestycji przez przedsiębiorców. W 2018 roku blisko 30% wszystkich inwestycji w środki trwałe zostało sfinansowanych leasingiem.

Środki trwałe niezbędne do prowadzenia Twojej Firmy możesz sfinansować za pomocą leasingu podnosząc w ten sposób konkurencyjność prowadzonej działalności bez angażowania własnego kapitału. Decydujesz o wysokości rat, opłaty wstępnej i wartości wykupu, wypracowując z Twoim Doradcą elastyczny harmonogram spłat, dopasowany do Twoich potrzeb i możliwości.

OFERUJEMY LEASING NA:

  • Samochody osobowe i dostawcze do 3,5 tony – również w procedurze uproszczonej
  • Samochody ciężarowe powyżej 3,5 tony, ciągniki siodłowe, naczepy, przyczepy, samochody specjalne, autobusy, wózki widłowe itd.
  • Specjalistyczne maszyny i urządzenia wykorzystywane w branży budowlanej, spożywczej, poligraficznej, drzewnej, metalurgicznej, linie technologiczne itd.
  • Maszyny i urządzenia rolnicze jak np. ciągniki rolnicze, kombajny, sieczkarki, opryskiwacze, ładowarki, przyczepy rolnicze, pługi, brony, prasy, wozy asenizacyjne itd.
  • Nowe instalacje fotowoltaiczne - również w procedurze uproszczonej
  • Sprzęt medyczny jak np. aparaty USG, rentgeny, elektrokardiogramy, lasery, spirometry, skanery, echokardiografy, analizatory, unity stomatologiczne itd. - również w procedurze uproszczonej

TWOJE KORZYŚCI:

  • Szybka decyzja, nawet w 24h bez zbędnych formalności w procedurze uproszczonej
  • Kompleksowa obsługa od finansowania, poprzez rejestrację do ubezpieczenia
  • Krótki czas uruchomienia umowy
  • Atrakcyjne oprocentowanie
  • Elastyczne, jasne i przejrzyste warunki umowy
  • Doradztwo i opieka eksperta na każdym etapie umowy
  • Niestandardowe rozwiązania dla skomplikowanych przedsięwzięć inwestycyjnych

CECHY OFERTY:

  • Finansowanie nowych i używanych pojazdów, maszyn i urządzeń
  • Leasing operacyjny, finansowy, finansowy VAT marża, zwrotny
  • Okres finansowania do 84 miesięcy
  • Udział własny od 0% - wysokość uzależniona od rodzaju przedmiotu oraz kondycji finansowej klienta
  • Raty równe, degresywne, sezonowe
  • Atrakcyjne pakiety ubezpieczeniowe majątkowe i komunikacyjne – jednoroczne oraz wieloletnie, możliwość rozłożenia ubezpieczenia na raty.

Współpraca:

Dedykowany Doradca doradzi w zakresie doboru produktu, będzie czuwać nad procedurą zawierania umowy oraz jest do dyspozycji przez cały czas trwania umowy, reagując na bieżące potrzeby i realizując bieżące dyspozycje dotyczące umowy. Więcej

Podkategorie

Polityka cookies

© 2014-2017 Bank Spółdzielczy w Siedlcu