BLIK na telefon baner

Przelewaj BLIKIEM na telefon

Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się ze znajomymi. Zrobisz to natychmiastowo, znając jedynie ich numery telefonów.

BLIKIEM w aplikacji Nasz Bank szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.

Na czym polega przelew BLIK na telefon?

Funkcja ta polega na natychmiastowym przesyłaniu pieniędzy z rachunku bankowego jednego użytkownika na rachunek innego, z wykorzystaniem numerów telefonu uczestników transakcji. Główną zaletą przelewów za pomocą numeru telefonu w BLIK są szybkość, wygoda oraz brak konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy. Do uruchomienia usługi konieczna jest aktualizacja aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Maksymalna kwota przelewu 500 zł

  • Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
  • Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
  • Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
  • Do 500 zł jednorazowo

Jak aktywować funkcję BLIK przelew na telefon w aplikacji Nasz Bank? 

  1. Wymaga aktywnej usługi BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank,

     Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje „Ustawienia”-> BLIK> włącz

     Jeśli masz już aktywną opcję BLIK, możesz pominąć ten krok.

  1. Wejdź w opcje „Ustawienia” w aplikacji Nasz Bank po czym kliknij „Przelew na telefon BLIK” > włącz

 

Jak wykonać przelew na telefon BLIK ?

  1. Zaloguj się do aplikacji Nasz Bank
  2. Kliknij w ikonę BLIK
  3. Wybierz opcje „Przelew na telefon”.
  4. Wybierz odbiorcę lub wpisz numer telefonu. Kontakty oznaczone BLIK mogą odbierać przelewy na telefon BLIK.
  5. Uzupełnij szczegóły operacji i wybierz DALEJ.
  6. Sprawdź dane przelewu, wybierz WYKONAJ ,podaj e-PIN i ZATWIERDŹ. Gotowe!

© 2014-2021 Bank Spółdzielczy w Siedlcu