1. Pytanie: Zablokowałem dostęp do rachunku przez Internet. Jak odblokować Internet Banking ?

Odpowiedź: Aby odblokować Internet Banking należy skontaktować się z Bankiem.

2. Pytanie: W jaki sposób mam zamówić nową listę haseł jednorazowych?

Odpowiedź: Należy zalogować się na stronie internetowej i kliknąć w:

  • USTAWIENIA
  • HASŁA JEDNORAZOWE
  • ZAMÓW NOWĄ LISTĘ

Można też zmienić sposób akceptacji przelewów z listy haseł jednorazowych na SMS-kod. Aby to zrobić należy udać się do Banku i złożyć stosowny wniosek.

3. Pytanie: Wykorzystałem listę haseł jednorazowych zamówiłem nową listę i co mam zrobić, aby uaktywnić listę następną ?

Odpowiedź: W celu aktywacji kolejnej listy haseł jednorazowych służy ostatnie niewykorzystane hasło z listy poprzedniej. Jeśli to hasło zostało wykorzystane należy skontaktować się z Bankiem.

4. Pytanie: Co zrobić, aby otrzymywać informację o wpływach na rachunek na telefon komórkowy ?

Odpowiedź: Należy złożyć wniosek o uruchomienie usługi SMS Banking w Banku.

5. Pytanie: Czy Bank udziela kredyty na kolektory słoneczne ?

Odpowiedź: Tak, informację można uzyskać w centrali i w placówkach Banku.

Polityka cookies

© 2014-2017 Bank Spółdzielczy w Siedlcu