Miło nam poinformować, że od dnia 20 sierpnia 2019r klienci Banku Spółdzielczego w Siedlcu, mogą korzystać z płatności mobilnych BLIK.

BLIK to usługa umożliwiająca:

  • dokonywanie szybkich i bezpiecznych płatności przy użyciu aplikacji PORTFEL SGB,
  • dokonywanie płatności w sklepach internetowych,
  • wypłatę gotówki w bankomatach oznaczonych logo BLIK.
  • płatności dokonuje się za pomocą jednorazowych 6-cyfrowych kodów BLIK które wyświetlane są w aplikacji po zalogowaniu.

Płatności BLIK mogą być wykorzystywane tylko na terenie Polski w miejscach które są oznakowane znakiem towarowym BLIK.
Usługa dostępna jest dla klientów indywidualnych jak i instytucjonalnych, wyłącznie do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz rachunków bieżących/pomocniczych.

WAŻNE!!!!!!!

Klient musi posiadać ważną kartę debetową wydaną do rachunku do którego chce mieć wydanego BLIKA. Karta jest niezbędna do aktywacji Portfela SGB. Dopiero gdy masz aktywny portfel SGB możesz dodać BLIKA za pomocą identyfikatora BLIK.


Uruchomienie BLIK

  • Klient składa w placówce Banku wniosek o nowy instrument płatniczy, wskazując na nim BLIKA,
  • Pracownik Banku w wprowadza wniosek do systemu Karty SGB,
  • Po poprawnym wprowadzeniu wniosku zostanie wygenerowany 16 – cyfrowy Identyfikator BLIK,
  • Pracownik Banku przekazuje klientowi Identyfikator BLIK który wraz z instrukcją aktywacji, znajduje się na Potwierdzeniu wygenerowania Identyfikatora BLIK, na potrzeby aktywacji usługi „BLIK”,
  • Klient za pomocą Identyfikatora BLIK aktywuje płatności w aplikacji PORTFEL SGB.

Proces aktywacji BLIKA oraz informacje jak działa BLIK znajdziesz klikając baner poniżej.

SGB BLIK 1920x500

Polityka cookies

© 2014-2017 Bank Spółdzielczy w Siedlcu